Gwarancja

Realizacja gwarancji

Dla konsumentów końcowych w Polsce realizacja przypadków gwarancji następuje zasadniczo poprzez dealera, u którego produkt został zakupiony. Roszczenia gwarancyjne mogą zostać uwzględnione tylko wtedy, gdy razem z urządzeniem może zostać przedłożona kopia oryginalnego rachunku lub kwitu zakupu oraz opis usterki. Zamieszczone informacje, jak data zakupu czy nazwa modelu, muszą być kompletne i dobrze czytelne.

Na wypadek, gdy autoryzowany dealer firmy Coolergiant, u którego Państwo zakupili urządzenie, już nie istnieje, możliwa jest bezpośrednia realizacja gwarancji przez Coolergiant. W tym celu proszę zwrócić się pod adres support@enermax.pl.


Latest Awards


CPU Mag
NEOChanger
Heavy Gear


Hardwareoverclock.com
GraceMesh Black
Editors Choice Award


Hardwareinside
ETS-T50 AXE DFP
OC Award


Hardwareinside
ETS-T50 AXE DFP
Design Award


Tweak.dk
GraceMesh Red
Score 8/10 | Product Recommendation